. Нова українська школа - 5 Вересня 2018 - Потіцька загальноосвітня школа І-ІІІ ст.
Комунальний заклад Потіцький навчально-виховний комплекс 'Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад' Миронівської районної ради Київської області
Середа, 19.09.2018, 00:58
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Ми - патріоти!

Безпечний Інтернет

Хмарні технології

...

Освітні сайти

Готуємось до ЗНО

Олімпіади

Шкільна бібліотека

Superschool

Наші гості

Погода

Статистика

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Головна » 2018 » Вересень » 5 » Нова українська школа
15:32
Нова українська школа

Практичні завдання для учнів 1-2 класу НУШ (частина 1)

Новий Державний стандарт початкової освіти, що затверджений 21 лютого 2018 року, визначає вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів початкових класів.

Метою початкової освіти, яка включає два цикли, а саме 1-2 і 3-4 класи, є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей, розвиток самостійності, творчості та допитливості.

Державний стандарт є основою для розроблення освітніх програм Нової української школи. До змісту таких програм проект «Розвиток дитини» пропонує унікальні практичні завдання для учнів 1-2 класів, орієнтовані на обов’язкові результати навчання, визначені на основі компетентнісного підходу.

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 1-2 КЛАСУ

Вільне володіння державною мовою

Дитина має вміти (компетентності)

Завдання для виконання

Уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття

•     Завжди, інколи, ніколи: вчимося висловлювати почуття

•     Чарівні фрази: вчимося словесно надавати підтримку

•     Учимось розрізняти емоції та почуття

•     Визначаємо ознаки хвилювання

•     Власний посібник «Мої емоції та почуття»

•     Скринька щастя. Що приносить нам задоволення?

•     Емоційний термометр: вимірюємо рівень почуттів

•     Вивчаємо емоції за виразом обличчя

•     «Ефект гніву»: тренуємо емоційний інтелект

•     «Ефект гніву»: тренуємо емоційний інтелект

•     Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик)

•     Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка)

•     Шкала тривоги

•     Шкала гніву

Уміння чітко та аргументовано пояснювати факти

•     Зашифровані прислів’я: розгадуємо, читаємо й пишемо

•     Розгадуємо зашифровані прислів’я

•     Прислів’я та анаграми

•     Розшукай сховані слова

•     Метаграми «Слова-сходинки» 

•     Незвична головоломка «Фігури та слова»

•     Анаграма «Дитинчата тварин»

•     Анаграма «Дні тижня»

•     Анаграми: приховані назви тварин

•     Анаграми «Зашифровані місяці»

•     Анаграми «Світ навколо нас»

•     Намалюй слова: вчимося розгадувати анаграми

•     Розгадуємо логогриф: «гра» у словах

•     Головоломка «Складаємо слова»

•     Чіткі кроки: пройди лабіринт за планом

Любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

•     Моя книжкова полиця

•     Читаємо прислів'я по складах

•     Вчимось читати по складах

•     Рахуємо склади й вчимося читати

•     Склади прислів’я: пори року

•     Стіна читця: розвиваємо навички читання

•     Вивчаємо назви різних частин книги

•     Барвисті рими

•     Знайди риму

•     Учимось складати власне оповідання

•     Швидкочитання: фрагменти творів Лесі Українки

•     Швидкочитання: фрагменти творів Івана Франка

•     Доповни речення: розвиток навичок письмового мовлення

•     Незавершені речення: подивися на малюнки й заповни пропуски

•     Сортування слів: розподіляємо слова за категоріями

Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами

Уміння дитини

Завдання для виконання

Можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного спілкування

Завдання з англійської мови:

•     Учимо дні тижня

•     Слова та малюнки

•     Анаграми англійською

•     Вивчаємо сторони світу

•     Описуємо вподобання 

•     Вказівні займенники англійською: this, that, these, those

•     Учимося використовувати дієслово “to be” в теперішньому часі

•     Описи помешкань: учимо англійську лексику

•     Описуємо кімнати 

•     Прорахуй і напиши в множині 

•     Де знаходиться песик: вивчаємо прийменники

•     Вивчаємо can/can’t та has got/hasn’t got: вгадай тварину

•     Обери правильний артикль а або an 

•     Ствердження і заперечення в англійській мові

•     Намалюй обличчя дітей 

•     Прийменники англійською: домалюй картину

•     Вчимось відповідати на питання «Чий?» 

•     Учимось розрізняти емоції та почуття 

•     Вчимось визначати погоду англійською мовою

•     Мої улюблені речі: колір, іграшка, тварина, вид спорту

•     Цифри та кольори англійською мовою: розмалюй та порахуй тварин

•     Прийменники англійською: намалюй іграшку

•     Назви кольорів англійською: розфарбуй малюнок

•     Назви кольорів англійською: їжа

•     Пишемо правильно літери 

•     Пишемо слова по літерах

•     Кросворд англійською «Комахи»

•     Назви кольорів англійською: розфарбуй тварин

•     Вчимо слова, розмальовуючи 

Математична компетентність

Виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі

•     Учимось помічати математику в житті

•     Вчимось орієнтуватися в нумерації місць

•     Розмальовка за арифметичними діями

•     Арифметичні траси: додавання та віднімання

•     Розмальовуємо та вивчаємо розряди чисел

•     Квіткова арифметика: заповни пропуски в прикладах

•     Невідомі доданки: обчислюємо суми від 10 до 100

•     Лабіринт «Кумедне додавання»

•     Математична головоломка

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

•     Тихіше їдеш – далі будеш: обчислювання й порівняння в межах 100

•     «Змійка»: аналізуємо та рахуємо

•     Головоломка «Магічний квадрат»

•     Повертаємо фігури й тренуємо мислення

•     Головоломка: виконуємо арифметичні дії

•     Визначаємо час

•     Додаємо й рахуємо час, що пройшов

•     Доміно часу: учимось граючись

•     Учимось рахувати час, що пройшов

•     Порівняй та розмалюй однакові фігури

•     Геометричні візерунки: створюємо орнаменти

•     Геометричні малюнки: малюємо фігури

•     Головоломка «Квадрат юного математика»

•     Шукаємо фігури та розвиваємо увагу

•     Головоломка «Спортивна математика»

•     Головоломка «Секрети арифметики»

•     Сховані кубики: тренуємо логіку й мислення

•     Учимось малювати симетрично

•     Вивчаємо дзеркальну симетрію

•     Вивчаємо симетрію за точками

•     Вивчаємо принцип множення

•     Математична гра «Хто швидше рахує?»

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

•     Вивчаємо швидкість руху транспорту

•     Вчимося обчислювати периметр

•     Плануємо покупки: навички додавання на практиці

•     Головоломка «Логіка малюнків»

•     Вивчаємо геометричні фігури

•     Вчимося міркувати за аналогією

 

Переглядів: 12 | Додав: ZavuchKo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Календар історії

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

НУШ

Пілотний проект

Проект

НП база

Гаряча лінія

Законодавство

Законодавство

Ласкаво просимо!

Корисні сайти

Архів записів

© 2018 Конструктор сайтів - uCoz